Вузькопрохідний штабелер з тристоронньою обробкою вантажу EFX 410/413 (1.000/1.250 kg)
Вузькопрохідний штабелер з тристоронньою обробкою вантажу EFX 410/413 (1.000/1.250 kg)
Вузькопрохідний штабелер з тристоронньою обробкою вантажу та фронтальним розташуванням сидіння оператора (1.000/1.250 kg)
Унікальна концепція транспортного засобу з переднім розташуванням сидіння оператора
Основні характеристики
Висота підйому (для стандартної телескопічної щогли) від 3000 до 7000 мм
Вантажопідйомність/вантаж від 1,00 до 1,25 t
• Безперешкодний огляд на вила, вантаж та шлях руху
• На 25% вища продуктивність завдяки системі складської навігації з напівавтоматичним рухом до пункту призначення (опція)
• Висока універсальність завдяки модульній конструкції та технології RFID
• Висока економічність: подвійна рекуперація енергії, ефективне керування енергоспоживанням
Додаткові характеристики
Штабелери з тристоронньою обробкою вантажу EFX 410 та EFX 413 з технологією трифазного струму напругою 48 вольт, вантажопідйомністю 1000-1250 кг та висотою підйому до 7000 мм відрізняються універсальністю та високою гнучкістю на вузькопрохід. EFX може використовуватися в режимах як спрямованого переміщення, так і вільного переміщення. Перевага: комбіноване використання у вузьких проходах, широких проходах та у приймальній зоні.
Переваги для оператора EFX: зручний вхід і вихід з кабіни, комфортне сидіння з амортизацією, яке регулюється залежно від розміру та ваги тіла, а також розміщення педалей, подібно до педалей автомобіля. Великі відсіки для речей, чіткі контури та нове ергономічне обладнання для управління роблять роботу значно приємнішою, а тому й швидше.
У центрі уваги знаходиться унікальна концепція фронтального розташування сидіння оператора та бокового розташування підйомної рами, що забезпечує необмежений огляд на вантаж та шлях руху. Крім того, підвищує продуктивність концепція панелі керування з можливістю плавного регулювання висоти та відстані до оператора, а також великим дисплеєм. Маючи багато інноваційних переваг, вони визначають сучасний рівень системної ергономіки:
• Ергономічні елементи керування з регулюванням великим пальцем таких гідравлічних функцій як підйом, опускання, поворот та проштовхування.
• Інтегроване, зручне кермо для підтримки точного та надійного керування.
• Надсилання інформації через графічний дисплей. Важливі робочі параметри видаються швидко та зручно у вигляді піктограм.
• Оптимальний огляд та необмежений огляд на вила, вантаж та шлях руху.
Огляд переваг
Піонер у використанні трифазної технології
У світі використовується понад 150 000 трифазних транспортних засобів Jungheinrich. Це ноу-хау знаходить свій прояв у нинішньому поколінні приводів та систем керування:
• Висока пропускна здатність.
• Низьке споживання енергії.
Система керування та CAN-Bus
• Всі переміщення встановлюються за допомогою параметрів.
Висока енергоефективність
• Подвійна рекуперація енергії завдяки регенеративному гальмування та рекуперативному опусканню.
• Тривала експлуатація з одним зарядом акумулятора (до двох змін).
• Активне керування витратами енергії/акумуляторами.
• Довгий термін служби акумуляторів.
• Менше часу для заряджання.
Керування з підлоги за допомогою технології RFID (опція)
• Управління транспортним засобом із використанням транспондерних технологій.
• Безперервне вимірювання відстані для точного розпізнавання всіх складських зон.
• Висока універсальність, з погляду, функцій комунікації (контроль наприкінці проходу, відключення підйому/руху, зниження швидкості).
• Оптимізація профілів швидкості відповідно до типу підлоги.
Складська навігація Jungheinrich (опція)
• Інтеграція EFX до системи складської навігації (WMS) через термінал обміну даними по радіоканалу або сканеру.
• Пряме прийняття цільового положення у вузькому проході за допомогою комп'ютера транспортного засобу.
• Автоматичне позиціонування по горизонталі та вертикалі.
• Ефективні подвійні цикли.
• Визначення розташування вантажу за допомогою RFID виключає можливість руху в неправильному напрямку.
• Висока універсальність на складі, при необхідності адаптації до наявної системи WMS.
• Збільшення вантажообігу на 25%.
Ергономіка та комфорт
• Широкий вхід.
• Чудова видимість вантажу та шляхи руху.
• Демпфоване комфортне сидіння з підвіскою.
• Пульт керування з безступінчатим регулюванням висоти та відстані від оператора.
• Сенсорні кнопки (кнопка, що програмується) з цифровим блоком.
• Демпфування при досягненні кінцевого стану та переходах для всіх функцій гідравлічної системи.
Введення в експлуатацію та технічне обслуговування
• Швидке та надійне введення в експлуатацію завдяки методу налаштування в режимі навчання.
• Інтервал технічного обслуговування 1000 мотогодин.
• Електронне обладнання з датчиками, що не зношуються.
Надійна робота – висока доступність
• На 70% менше кабелів і штекерів завдяки використанню CAN-Bus.
• Міцні приводи трифазного струму, які не містять деталей, що зношуються, і не вимагають технічного обслуговування.
Додаткове обладнання
• Механічна система напряму руху рейками.
• Індуктивний напрямок руху для точного виконання операцій у проході без механічного навантаження на компоненти.
• Радіо з CD-плеєром та інтерфейсом MP3.
• Синхронний поворот вил.
• Модульна система обмеження підйому та ходу, а також зниження швидкості.
• Термінали обміну даними по радіоканалу Jungheinrich з механічними та електричними інтерфейсами для систем керування матеріальним потоком.
• Jungheinrich ISM-Online: інформаційна система для керування штабелером.
Вбудована система захисту персоналу Jungheinrich (PSS).
• Заводська інтеграція до комп'ютера безпеки.
• Проектування, введення в експлуатацію та технічне обслуговування компанією Jungheinrich.